Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe pas ik de geschatte kosten van mijn vakantiehuis aan?

Om de geschatte kosten van je vakantiehuis aan te passen, dien je volgende stappen te volgen:

  1. Log in op je eigenaarsaccount.
  2. Klik op het tabje “statistieken”.
  3. Klik daarna op “raming van de kosten”
  4. Pas daar de geschatte kosten aan: vul de gemiddelde prijs die je huurders betaald hebben per type verblijf in
  5. Sla de wijzigingen op door te klikken op “Ik bewaar en verifieer de gegevens van mijn andere verblijven”
  6. Herhaal deze procedure voor elk type verblijf
  7. Eens alle verblijfstypes aangepast zijn, valideer je alles door te klikken op “Ik sla alle gegevens op”

Tips 

  • Wanneer je jouw eindafrekeningen online afhandelt, wordt de geschatte kost automatisch aangepast volgens het werkelijke verbruik.
  • Een weekend in januari zal veel meer energie verbruiken dan een weekend in de zomer. Hou daarmee rekening bij je geschatte kosten.
  • De vakantiegangers hebben een realistische schatting van de kosten nodig zodat ze op het einde van het verblijf niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Door de kosten correct te schatten, verbeter je jouw reputatie (en dus misschien je tevredenheidsscore) EN verlaag je het risico op klachten.
  • Wanneer je jouw geschatte kosten aanpast, moet je enkel de bedragen aanpassen die veranderen. De rest kan je gewoon zo laten door te klikken op “Ik bewaar en verifieer de gegevens van mijn andere verblijven”.
  • De geschatte kosten zijn een indicatie, de finale afrekening gebeurt altijd op het einde van het verblijf. Zo ontvang jij altijd het juiste bedrag.

Ik heb een andere vraag over dit onderwerp

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.