• NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Ik krijg geen antwoord van Ardennes-étape.

Je bereikt ons het best via het contactformulier. We verwerken de aanvragen volgens de datum van het verblijf, van de eerstvolgende datum tot de laatste. Bovendien doen we ons uiterste best om je zo snel mogelijk een gepast antwoord te bezorgen. 

Via het contactformulier kun je ons al je vragen, opmerkingen, informatie of klachten sturen over het zoeken naar een verblijf, je reservatie, je account, je betalingen en eventuele specifieke coronaregels. 

Denk eraan: voeg alle bewijsstukken en wettelijke documenten toe die relevant zijn voor de behandeling van je dossier wanneer je contact met ons opneemt. Dat bespaart ons heel wat kostbare tijd. 

Wees gerust. Elke aanvraag wordt behandeld. Je hoeft dezelfde vraag dus niet meer dan eens in te sturen. 

Indien je verblijf wordt beïnvloed door een nieuwe beslissing van de autoriteiten of een andere vorm van overmacht, nemen we bovendien zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op. 

Je kunt erop vertrouwen dat ons hele team zijn uiterste best doet om een antwoord te bieden op al je vragen en behoeften.Het team van Ardennes-étape dankt je voor je geduld.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 26 mei maandag 06 juni

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.