Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Waarvoor dient de waarborg en hoe krijg ik die terug?

De waarborg is een soort garantie voor het geval er schade is of de woning niet proper werd verlaten. Als alles in orde is na je verblijf, krijg je je waarborg terug binnen de 15 dagen na vertrek.

De waarborg is een som die je betaalt voor je verblijf, als garantie voor de eigenaar in geval van schade aan of het niet proper verlaten van het verblijf. De som wordt ofwel per overschrijving ofwel cash aan de eigenaar betaald.

Hoe krijg ik mijn waarborg terug?

  • Als alles in orde is na je verblijf (er is geen enkele schade en de woning werd proper afgesloten), dan wordt de waarborg teruggestort binnen de 15 dagen volgend op je verblijf.
  • De waarborg wordt teruggestort via overschrijving op het rekeningnummer dat jij doorgegeven hebt (via je klantenaccount van Ardennes-étape of rechtstreeks aan de eigenaar), tenzij anders vermeld.

Tip

Controleer goed de BIC- en IBAN-code van je bankrekening die je ingevuld hebt in je klantenaccount van Ardennes-étape. Het is op deze bankrekening dat de waarborg teruggestort wordt.






Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : maandag 01 november donderdag 11 november

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.