Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Terug
  1. Help center
  2. >
  3. COVID-19

COVID-19 Ik heb een vraag over een verblijf dat ik gereserveerd heb of een tegoedbon die ik ontvangen heb.

  • Op zoek naar een verblijf
  • Mijn reservatie
  • Prijs en de betaling
  • COVID-19
  • Welke beperkingen gelden voor onze vakantiehuizen?
  • Wat zijn de huidige maatregelen voor verblijven in een Ardennes-étape vakantiehuis?
  • Heb ik een vaccinatie-, herstel- of testcertificaat nodig voor een verblijf in een vakantiehuis van Ardennes-étape?
  • Ik krijg geen antwoord van Ardennes-étape.
  • Ben ik met de annulatieverzekering van Ardennes-étape gedekt in geval van Covid?
  • Definitie van de tegoedbon
  • Ik heb mijn tegoedbon niet ontvangen.
  • Hoe dient u te boeken met een tegoedbon?
  • Het lukt mij niet om mijn tegoedbon te gebruiken gedurende een nieuwe boeking.
  • De waarde van mijn tegoedbon is hoger/lager dan de totale prijs van mijn nieuwe reservatie.
  • Ik heb een tegoedbon ontvangen. Wat gebeurt er met de door mij al betaalde waarborg aan Ardennes-Etape?
  • Kan ik een promocode of cadeaubon combineren met een tegoedbon?
  • Hoe geef ik mijn bankgegevens door aan Ardennes-Etape?
  • Wat is een overmacht door covid-19?
  • Kan ik mijn verblijf annuleren en mijn borg terugkrijgen wegens overmacht?
  • Mag het termijn voor de betaling van het saldo van mijn verblijf verlengd worden?