Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie
Terug
Help center
>
COVID-19
COVID-19
Ik heb een vraag over een verblijf dat ik gereserveerd heb of een tegoedbon die ik ontvangen heb.
Op zoek naar een verblijf
Mijn reservatie
Prijs en de betaling
COVID-19
Welke beperkingen gelden voor onze vakantiehuizen?
Wat zijn de huidige maatregelen voor verblijven in een Ardennes-étape vakantiehuis?
Heb ik een vaccinatie-, herstel- of testcertificaat nodig voor een verblijf in een vakantiehuis van Ardennes-étape?
Ik krijg geen antwoord van Ardennes-étape.
Ben ik met de annulatieverzekering van Ardennes-étape gedekt in geval van Covid?
Definitie van de tegoedbon
Ik heb mijn tegoedbon niet ontvangen.
Hoe dient u te boeken met een tegoedbon?
Het lukt mij niet om mijn tegoedbon te gebruiken gedurende een nieuwe boeking.
De waarde van mijn tegoedbon is hoger/lager dan de totale prijs van mijn nieuwe reservatie.
Ik heb een tegoedbon ontvangen. Wat gebeurt er met de door mij al betaalde waarborg aan Ardennes-Etape?
Kan ik een promocode of cadeaubon combineren met een tegoedbon?
Hoe geef ik mijn bankgegevens door aan Ardennes-Etape?
Wat is een overmacht door covid-19?
Kan ik mijn verblijf annuleren en mijn borg terugkrijgen wegens overmacht?
Mag het termijn voor de betaling van het saldo van mijn verblijf verlengd worden?