Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Onze vakantiehuizen zijn open - Update 12/05 - “Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Hoe kunnen we je helpen?

Mag het termijn voor de betaling van het saldo van mijn verblijf verlengd worden?

U wil graag het saldo van uw huis later betalen. Wij willen u er graag op attenderen dat uw verblijf plaatsvindt buiten de lockdownperiode en dat deze dus niet onder de coronacrisismaatregelen of beslissingen van de autoriteiten valt.  

Wij begrijpen dat deze actuele situatie onrustig en onzeker is, maar tot op heden is er nog geen beslissing genomen die u weerhoudt om op de door u uitgekozen verblijfsdatum naar het vakantiehuis te gaan dat u geboekt heeft. 

Wees gerustgesteld. Mocht de nieuwe uitgekozen datum niet beschikbaar zijn in uw huidige vakantiehuis, dan kunt u tevens een datum in een ander vakantiehuis uitkiezen. Hiervoor verwijs ik u graag naar onze rubriek “veelgestelde vragen”: https://www.ardennes-etape.com/help-center/4-covid-19

Ondanks dat Ardennes-Etape het mogelijk maakt om uw betaling in meerdere delen te voldoen, wil dit niet aangeven dat u niet een belofte heeft gedaan naar de eigenaar van het vakantiehuis, die deze periode voor u heeft geblokkeerd en uitkijkt naar uw komst. De algemene voorwaarden zijn dus van toepassing op uw boeking en indien u het saldo niet tijdig voldoet, zijn wij genoodzaakt om de boeking te annuleren en verliest u uw voorschot.  

Wij wensen u dit niet toe en vragen u dus om de betaling uit te voeren volgens de betalingskalender die wij hebben opgesteld.  

Wij hopen natuurlijk dat wij u kunnen ontvangen in de Ardennen op de gewenste datum. Onze eigenaren en wij doen er alles aan, inden u uw verblijf dient te verplaatsen, om u alsnog een prachtig moment te laten beleven in het hart van onze mooie Ardennen.


Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : maandag 24 mei

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.