Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Onze vakantiehuizen zijn open - Update 23/06 - “Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Ik heb een tegoedbon ontvangen. Wat gebeurt er met de door mij al betaalde waarborg aan Ardennes-Etape?

Uw waarborg, indien deze al aan Ardennes-Etape is betaald, krijgt u zo spoedig mogelijk teruggestort op uw bankrekening
Voor een correcte terugbetaling, vragen wij u om uw IBAN en BIC-code na te kijken. Dit kan direct via uw Ardennes-Etape account. 
U kunt toegang krijgen tot uw account, door u aan te melden via de website en vervolgens klikt u op het tabblad “Mijn gegevens”. U dient uw IBAN en BIC-gegevens na te kijken of in te vullen in de daarvoor bestemde velden. De BIC-code vindt u op de achterkant van uw bankkaart of op een rekeningoverzicht van uw bank. Zodra u uw bankgegevens heeft toevoegd of aangepast, kunt u op “Gegevens aanpassen” klikken.  Uw bankgegevens zijn nu opgeslagen.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.