Afstand :
234m
Dalend hoogteverschil :
Beschrijving
Trail created by Ourthe Vesdre Amblève.

Ga bij het gedenkteken voor de Eerste Wereldoorlog (Route de Filot) links omhoog tot aan de kapel van Saint-Donnat (1866). Neem na het bos het paadje links tot aan de asfaltweg, steek over en blijf het pad volgen. Ga op de kruising naar links en loop door tot in het dorp. Steek de hoofdweg over en ga Filot binnen (kerk en huizen in typische steen). Volg de richting Inzegotte. Bij het kasteel gaat u linksaf, bij het volgende kruispunt houdt u links aan en bij de splitsing daarna gaat u naar rechts. Wandel verder langs de velden tot aan de bossen van Coïsse (aan de linkerkant). Het pad doorkruist het bos om vervolgens af te dalen tot aan de hoofdweg en het monument 1914-1918. Vergeet voor de afdaling niet te genieten van het uitkijkpunt van "Belvédère de Coïsse". Dit gebied is sinds 2013 geklasseerd als nationaal reservaat van de Rotsen van Coïsse, in het kader van het Europese LIFE-project Héliantème.

150m van het treinstation. Honden aan de lijn zijn toegestaan.

Ardennes-étape Privilege

Bij je reservatie ontvang je automatisch een maand lang Premium-toegang tot SityTrail, een gps-app waarin je tal van mooie tochten in de buurt van je vakantiehuis ontdekt!

Hoe activeer je dit SityTrail-toegang?