Afstand :
140m
Vertrek : 50.32148,4.832809
Beschrijving
Trail created by Vallée de la Meuse Namur-Dinant.

Vertrekpunt: Place de l'église de Warnant.

Neem het pad langs de begraafplaats. Ga verder langs de weg naar links. Op het kruispunt van de kapel slaat u linksaf. Let op het uitzicht op de boerderij Maison de Pierre aan uw linkerhand. Na 100m, op het kruispunt, slaat u linksaf de Rue du Fond in. Sla rechtsaf de Esbruletsstraat in. De weg slingert over 300m. Neem vervolgens een steil grindpad dat rechts het bos ingaat. Na 300m, tegenover een villa aan de rechterkant, neemt u het pad aan de linkerkant. Verlaat een pad dat naar links afdaalt en ga verder langs de chicanes. Bij het volgende kruispunt gaat u rechts omhoog. Bij de volgende T slaat u linksaf en bereikt u het panorama van de Nord-Fays. U kunt het hele stroomgebied van de Warnant overzien en zo het mildere microklimaat ervan begrijpen. U bent ook dicht bij tientallen bronnen die het dorp van water voorzien. Als u bij de twee lindebomen bent aangekomen, steekt u de weg over en neemt u het pad aan de overkant. Aan de Y, na 300m, slaat u linksaf en komt u in het bos van de Aujes, d.w.z. de gemeenschappelijke toiletten. Bij de Y, na 400m, weer naar links en ga een pad omlaag dat een paadje wordt bij de twee huizen van Plate Pierre. Bij de weg linksaf, dan na 100m rechtsaf om af te dalen naar de fontein Sainte-Adèle en de kapel ND de Beauraing. Bij de hal van Union Warnantaise slaat u rechtsaf de rue de la digue in en komt u bij het vertrekpunt.

Ardennes-étape Privilege

Bij je reservatie ontvang je automatisch een maand lang Premium-toegang tot SityTrail, een gps-app waarin je tal van mooie tochten in de buurt van je vakantiehuis ontdekt!

Hoe activeer je dit SityTrail-toegang?