Afstand :
231m
Vertrek : 50.342985,4.841682
Beschrijving
Trail created by Vallée de la Meuse Namur-Dinant.

Vertrekpunt: Place de l'église d'Annevoie.

Op het plein neemt u een zodanige positie in dat u links een waterrad en rechts de kerk St-Antoine heeft en zo op de hoofdweg van Fraire komt. Volg de weg naar links voor ongeveer een kilometer. Neem de eerste weg links richting Mossiat. Negeer de weg aan de rechterkant. Net voor het laatste huis in Mossiat, neemt u het pad aan de linkerkant. Deze gaat langs het hout en gaat er dan in. Steek de Ry de Banse over en bereik de kapel Saint-Hubert. Neem het spoor aan de linkerkant. Na 1 km, aan het eind van het bos, neemt u het pad naar rechts dat steil omhoog gaat en dan afdaalt naar de eerste huizen van Warnant. Daar slaat u linksaf de macadamweg op. Neem aan het begin van een lange bocht naar rechts het pad links naast een schuur, dat tussen velden en onder een hoogspanningsleiding doorgaat. Bij de T-splitsing op het platteland gaat u linksaf in de richting van een klein bos. Steek het bos over en daal af naar een boerderij waar je links omheen gaat. Hierna slaat u rechtsaf om de Rue des Campagnes à Hun in te gaan. Bij de kerk van St-Christophe slaat u linksaf richting Namur. Na 200 m, bij het laatste huis, gaat u linksaf het pad op dat het bos in klimt. U passeert het kasteel van Hun. Na het kasteel gaat u rechtdoor naar de kerk aan de achterkant van de Jardins d'Annevoie, bij de boerderij van Annevoie.

Ardennes-étape Privilege

Bij je reservatie ontvang je automatisch een maand lang Premium-toegang tot SityTrail, een gps-app waarin je tal van mooie tochten in de buurt van je vakantiehuis ontdekt!

Hoe activeer je dit SityTrail-toegang?